Dilekulgtt bende bu ay doktora gittim sag yumurtan çok güzel gelişmiş heran çatlar demişti ara sıra sag tarafında yumurtlama agrısı olur demişti zaten ovülasyonlada takip ediyodum cumartesi gece yada pazar sabah çatladı degerlendirdik ama iki gündür hala sag tarafımda batma tarzında agrı oluyo sendede hiç oldumu cnm