Sadecesoru18 Kızlar merhaba son betada değerim tam adet günümde 601 çıktı ama hiçbir belirtim yok sadece göğüs uclarım elleyince yara var gibi sızlıyor böyle olan var mı
Cnsnsns Dilekulgtt peki bu dönemde yumurtlama oluyor mu 4 aydır yapıyorum ama hiç iki kere yumurtalama görmemiştim
Dilekulgtt Cnsnsns bu ay yunurtlama gordunmu oluyous yani burdaki postlarda denk geldim ama insallah bebis vardir cnm erken gebelik dene mutlaka
Zhra42 Dilekulgtt bendede var hafif sancı gibi ben feci grip oldum onun harici birsey yok senin kaç haftalık
Dilekulgtt Zhra42 doktorla gorusemedim ki ogleden sonra gitmis yarin aricam artik kac haftalik bilmiyorum