Ozgis1s inşallah ikiniz için de sağlıkla su gibi ilerler, yukarda yazılanlar gibi sonradan “keşke ilk başta sezeryan olsaydım bu sancıyı çekmeseydim” demeyin, sancısı bile güzel yani çünkü, tabi kişiden kişiye değişir ama siz de zaten o sancıyı göze almışsınız boşa bile çekseniz sonradan keşke çekmeseydim demezsiniz bence. Ay valla hemen unutuluyor zaten ne çektiğiniz ya çekin gitsin belki de doğar 😂