Bugün 40+2yiz belirtim yok düzensiz sancılar dışında bir de varla yok arası 1 cm açılma var o kadar. Pazartesi günü 40+5te yatış yaparız dedi doktorum suni sancı kullanmıyormuş ama açılmayı destekleyen bir fitil varmış onunla doğumu başlatmayı, kendi sancılarımın gelmesini deneyeceğiz 24 saat bekleniyor olmazsa ertesi gün sezeryan olurmuş