Yagmuryd doğuma bebek karar verir, aksi bir sağlık problemi olmadığı sürece. Malesef doktorlar bu süreci kendileri başlatarak aslında bebeği hayati tehlikeye sokuyorlar. İkinci doğumum 40 haftam dolduğu için planlı oldu fakat bebeğim bir anda strese girdiği için kalp atışları yavaşladı. Sezeryana dönebilirdi yada bebeğim de bir hasar oluşabilirdi. Bunu nasıl göze alabiliyorlar özellikle de daha vakti varken, bilmiyorum. Biz de son zamanlar da artık bunalıyoruz, doğurmak istiyoruz. Ama yine de beklemek lazım bence. Bebeğin anne karnında geçirdiği 1 gün bile çok kıymetli. Normal doğuma engel bir sorununuz yoksa bekleyin bence.