Eddakayaa inşallah Rabbim’in izniyle tez zamanda kavuşursunuz yavrunuza. Rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah. Üzülmeyin sizde oda hisseder.. Biz anne olarak maalesef küvezde iken üzülüyoruz ama halbuki onların iyiliği için çünkü çok güzel bakıyorlar onlara orada. Sizde üzülmeyin yavrunuz hissetmesin. Tez zamanda haberlerin en güzelini alırsınız inşallah