Eddakayaa Güzel meleğe Rabbim şifa versin. Her gün tüm bebeklere dua ediyorum. Annelere de gün kuvvet versin Rabbim. 🌸 çok iyi anlıyorum sizi 15 gün kızımdan ayrı kaldım. Çok şükür ki Rabbim bağışladı evine geldi meleğim. İnşallah tez vakitte toparlanır size gelir prenses. Siz üzülmeyin inşallah bir kaç güne toparlanıp süt istemeye başlar kızınız. Şifa olur o sütler,🥰 hep iyiyi düşünün içinize atmayın ağlamak istediğinizde ağlayın rahatlatın ama sonrasında güçlü kalın❤