Rabiul Zehracrn bana ne bastırdılar ne de kum torbası koydular , kalkıp yürürseniz o pis kanı atarsanız çok rahatlarsınız ama kalkamazsanız muhtemelen ya bastırırlar yada kum torbası koyarlar kanı dışarı atabilmek için