Zeyy04 İlk doğumum , SPİNAL SEZERYAN 🥹 Aklınıza takılan soruları sorabilirsiniz ☺️ 2 günlük olduk bu arada 🥹🥰
Ecemss16 Zeyy04 gözünaydın saglıkla büyüsün insallah 🫣 sezeryan da genelde 38 beklerlerdi acaba neden 37 de aldı kendimi gelmek istedi :)
Tutaste_ Zeyy04 kendşne gelenildinmi bebişe kendin bakabılıyormusun ağrı eşiğin nasıldı azsa onda kaç ağrıya puan verirsin
Zehracrn myavocado Ay bu her hastanede yokmuş benim gideceğim hastanede de bastırmıyorlarmış ama kum torbası koyuyorlarmış
Zeyy04 myavocado amin inşallah 🙏🏽 ☺️ evet bastırdılar ama o an ağrı hissetmiyorsunuz ki korkmayın 🙏🏽🥹
Zeyy04 Zehracrn kirli kanın çıkması için bastırmak gerekir diye düşünüyorum ama 🤷🏾♀️ öyle bi ağrı olmuyor zaten 4 parmağıyla hafif hafif bastırdı mesela ama bi 10 saniye falan
myavocado Zehracrn ben de burada duydum bunu sadece , o kadar kötü anı var ki sezaryen olursa en korktuğum şey oldu 😅
teachervera Zehracrn İlk sezeryanda benim kum torbası yoktu kaç kere bastırdılar. İkinci de kum torbası konuldu ama sonra yine bastırdılar. Eylülde üçüncü olacak of bilmiyorum ne yapacağım
Rabiul Zehracrn bana ne bastırdılar ne de kum torbası koydular , kalkıp yürürseniz o pis kanı atarsanız çok rahatlarsınız ama kalkamazsanız muhtemelen ya bastırırlar yada kum torbası koyarlar kanı dışarı atabilmek için
Zehracrn Zeyy04 Benim dediğim sistem de aynı şeyi savunuyor zaten ama bastırmak yerine ağırlık koyuyor birkaç saat karnında kalıp alıyorlarmış
Zehracrn myavocado Beni de yorumlar çok etkiledi artık ameliyat evresinden değil sonrasından korkar oldum 😂
Zeyy04 Zehracrn kesinlikle 🙄 ben daha soğukkanlı bir insan olduğum için etkilenmedim ama herşey birebir aklımda yani. O kadar abartılacak bir şey yok bence
Zehracrn teachervera Ben kum torbasından çok ilk kalkıştan korkuyorum benim de gece gündğz düşündüğüm o. 4 gün kaldı…
Zeyy04 Tutaste_ bi kaç saat sonra ayaklarımı da hissettiğim zamandan sonra zaten bol bol ağrı kesici veriyorlar. Hemen en ufak bir ağrıda ağrı kesici istedim. Bebek solunum sıkıntısı yaşadığı için ilk gece ayrıydık🥹 bugün birlikteyiz çok şükür 🙏🏽 bakabiliyorum ve ağrım tamamen biterse daha iyi bakabilirim 🙏🏽🥹💕