Snyaydm benim adet gördükten sonra konrtole gel demişti doktor rahim tenuzlenmis mi diye heralde. Zaten ovulasyon testiyle kalmıştım öncesinde 11 ya da 12. Gün yumurtlama görüyordum. Tesadüf 10. Gün gittim o zaman söyledi sağ tarafta yumurtan çatlamak üzere diye 2 günü değerlendirdim. Bu arada ben de herkes gibi kendimi 14. Gün yumurtluyor zannediyordum ama her kadında farklı oluyormuş.