Snyaydm benimde sağlıksız gebelikten 9. Haftada kürtaj oldum kürtaj yapan doktor en az 6 ay bekle dedi kendi kadın doğum doktorum 3 ay tavsiye ediyoruz dedi başka bilgisine güvendiğim bir doktor adet gördükten sonra başlayabilirsin zaten toparlanınca tekrar tutar dedi beklememe gerek olmadığını söyledi bu süreçte zaten çok üzüldük ve yeni bebek bizi iyi geleceğini hissediyordum adetten sonra tekrar denedik ilk ay olmadı 2. Adetimi gördükten sonraki ay şükür hamile kaldım şuan 36 haftalık gebeyim zaten rahim hazır olduğu zaman tutunuyor bebek hasır olmayınca olmuyor yani beklemenize gerek olmadığını düşünüyorum