Neferut 13 / 7 üzeri tansiyon da bişey yapmıyorlar ki tansiyonun bunun üzerindeyse takipe alıp kardiyoloji ile irtibata gecmen gerekiyor küçük gebelikde ilaç da verilmiyor zaten en az 20 haftaliga kadar biliyorum çünkü benim kız kardeşiim de ilk basindam beri tansiyonlari 17 18 de seyretti sadece tansiyon takibi için hastanede yatırdılar ve artık düşmeyince 34 haftalıkken de aldılar bebeği bir hafta kuvezde durdu ve taburcu oldu