Zeynebaqazde Selam anneler nasılsınız? Heyecan varmı ? Ben nelere başladınız bulantılar başladımı ben çok kötü başladım mıdem hiç bişey hazm etmıyo😦
Meltemia Zeynebaqazde 6 haftalık hamileyim. 3 gündür müthiş derecede midemde sertleşme dolgunluk hissi var mahvoldum. Yediğimden hiçbeşey anlamiyorum. Bide üstüne grip oldum yorgan döşek yatıyorum zor geçicek galiba 😞
Eylul0212 Zeynebaqazde merhaba arkadaşlar bende 6+5 teyim çok mide bulantım ve sıkıntı geliyor içime . Surekli halsizlik durumu var . Sizlerde durum nasıl
Selcen Zeynebaqazde bende 5 +3 oldum bu Perşembe tekrar muaynem var kese gördüm ama kalp atımı için merak içindeyim halsizlik şişlik bir de de bugün yemek kokusuna dayanamadım progestan verdi kan sulandırıcı folik asit başladım ben
Mia35 Meltemia ayy geçmiş olsun cnm. Bende bugün berbatım bi tek 7 hafta oldum. Sen kalbi duydun mu ben inşallah yarın duyacağım🙏
Emnesar Meltemia merhaba çok geçmiş olsun bende 6+5 teyım geçen hafta griptim portakalla limonu karıştırıp öyle iç bana çok iyi geldi o
Zeynebaqazde Meltemia aynen bende oyleyim midem sanki şişmiş cok sert ne yesem sanki midemde duruyo ama acıkıyorum🤕
Meltemia Mia35 sağol canım. Daha duymadim geçen hafta keseyi gördük iki hafta sonra kalp atışı için gel dedi. Sabırsızlıkla bekliyorum 🥰
Aysnurrr Mia35 bende 6 haftalıkken duymuştum sonra bir hafta bekledim. Tekrar gittim dahada güçlenmişti kalp atışları 🥰
Zeynebaqazde Nursevda ben henüz hamilelik testi yaptirdim bu persembe ulturasona gidicem inseallah bakalım
Lovelies 5 haftalıgım bu ilk gebeligim ilk defa bugun migdem hiçbişiyi almadı bırak onu caydan tiksindim içemiyorum bile:) haşermeleri sormayın bile🙈🤭😊
Zeynebaqazde Selcen beni sormalı ben hic gitmedim bu persembe gidicem hepimiz her birimiz icin dua edelim canım☺️
Aysnurrr Merhabalar bende 7+5 günlük hamileyim. Arada çok midem bulanıyor bazen hiç. Kasık ağrılarım dışında bir şikayetim Yok çok şükür rabbime
Hikoo Aysnurrr benimde ara ara kasik agrilarim disinda sukur baska biseyim yok varsa da sagolsun oglumdan anlamiyorum
Emnesar Zeynebaqazde merhabaa benimde bulantım başladı geçen hafta hem çok acıkıyorum hem canım hiçbişey istemiyor 😞 heycann ilk başlarda çoktu ama geçen gün kanamam olduktan sonra hiç heycanım kalmadı 😶
SevalK Selam şekerler, ben henüz daha bebiş için doktora gitmedim ama beta 110 çıktığı için inşallah hamilelik var diye tahmin ediyoruz. Keseniz kaçıncı haftada göründü🤔
SevalK Aysnurrr hesaplarıma göre bugün tam 4. Hafta cumartesi günüde doktora gitmeyi planlıyoruz umarım gözükür❤️
dilek4606 Bende bugün tam 6 haftalık oldum acayip derecede mide bulantım ve baş dönmem var üstüne çalışıyorum gece nöbetlere kalıyorum çok zorlanıyorum
Burcuveburcum Zeynebaqazde maden suyu bekli iş görür bende 6 haftalığım midem yumruk gibi sıkılmış halde sabahları ve akşamları 🙄