Hulo2105 senden birgün sonra da benim dogumum var bende aynı duyguları yasıyorum su an cook mutluyum heycanlıyım ama tedirginim de pozitif dogum diye post aç noluuuuuuuurrrr ihtiyacım var iyi seyler duymaya heyecanımı bastırmaya kafamdakileri bi köseye bırakıp cocugumu kucaklamaya ihtiyacım var 🥹