Hulo2105
Canim sağlıkla kucağına al inşallah. Sezeryan tarihi verildiginde bana oğlumda 2020 yilinda heyecandan asla gözüne uyku girmemişti seni okadar iyi anlıyorum ki.. bebeğinin kokusuna kavuşunca herşeyi ama herşeyi unutuyorsun. İlk tecrüben ilk acemiligin ve ilk evhamlı hallerini yasiyorsun.. Annelik muazzam eşsiz bir duygu.. rabbim hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🫶🏻🥰 bende nasipse 2.5 hafta sonra ikinci çocuğumu kucağıma alicam🥹 darısı başıma..