Ayvareceli banada tesadüfen devletde kaydin olsunbdediler diyr devlete gittim orada ki doktor başı dogum pozisyonu almis dedi ama 34 de ozele kendi doktoruma gittiğimde başı aşağıda olmamasina ragmen hic bir sey demedi ben kendim sorguluyorum yani. Kesinlikle doKtorunda hayırlısı