Morsalkim estağfurullah, bende bu aralar çok gördüm enfeksiyon sebebiyle problem yaşayanları, öyle korktum ki artık hiç açmıyorum hassas içerikleri 🥺 çok şükür 2 kutu donaxyl kullandımda baya geçti, hatta geçen hafta lekem gelmişti, koştur koştur gece kadın doğum acile gittim, muayene ettiler, meğersem enfeksiyon geçmediği içinmiş, bende bebekle alakalı sanmıştım aşırı korkmuştum, aktif bi kanama alanı vs görmediler, anlık gelen bişeymiş