Merryy Hasret3449 inşallah canım zor ikilemde kalmak banada oğlumda doktor ilk kız gibi ama sonraki hafta da erkek %100 demişti 😂
aysegul2812 Hasret3449 bana da 12. Hafta da erkek denildi 16. Hafta da kız dendi bende aynı sizin gibiyim kesin kız dediler bu sefer ama detaylı ya kadar inanmayacağım sanırım 😂😂
Zezeb aysegul2812 beni umutlandırdınız banada erkek dendi 17 haftada kontrolüm var kıza döner diye bi tık umuyor gibiyim haha :)
Hasret3449 aysegul2812 İşte bazen doktorlar kafayı karıştırıyor çok zor oluyor bir de farklı doktorlar ama benim kendi doktorum yoktu farklı bir doktora gittim %90 kız dedi 12. haftada kendi doktoruma gittim o da bir hafta sonra erkek dedi hangisine inanacağını şaşırdım🙁
aysegul2812 Zezeb sağlıkla gönlünüzdenn geçen olsun inşallah 😊 biz aşırı şaşırdık yani ben hep kız hissetmiştim erkek denince nasıl tersini hissederim ya falan olmuştum 😀
Esra5151 13 haftalikken özele gittim göstermedi bugün gene gittim gene göstermedi bacak arasında kordon var merakla beklemeye devam🤔
Tazehamilee Fatmaacylnn 12 haftalıkken özelde bana da erkek dendi pazartesi kontrolum vardı devlet hastanesindeki doktorumuzda 15 haftalık Ken erkek dedi
Fatmaacylnn Tazehamilee evet genelde erkekler net olarak belli oluyormuş ama yanlış olma ihtimali de var tabi artık kesin olduğuna göre hazırlıklara başlayabiliriz 😄😍
Yeldabanu Hasret3449 13 ocak gözüküyor nasipse kız dedi doktorumuz 12 haftada 17 haftalığız son kontrolde kesin kız dedi
Birkatibe Yeldabanu kızınızın 9 haftalık ultrason görüntüsü var mı acaba görmem mümkün mü bende kiz istiyorum da bakan bazı kişiler erkek dedi
Merve-metin Hasret3449 hadi bakalım canım sağlıklı olsun sağlıkla dünyaya gelsinler cinsiyeti hiç önemli değil ☺️ 🤲🏻
Happy-melek1997 Hasret3449 12.haftada belliydi erkek bebeğim ocak annesiyim erken gelmezse tabi🫠 çabuk öğrendik biz