Hasret3449 Bizim İlk başta 12 haftalıkken %90 kız denildi farklı bir doktor erkek dedi kafam çok karışık bugün 14 haftalık oldum🥴
97-Mucize Hasret3449 Şubat sonu olacak sanırım 10+6 bugün en son 7+4 de kalp atışına gittim. Dualarla kız istiyorum bakalım
Fatmaacylnn Hasret3449 12 haftalıkken özelde erkek denildi 14 haftalıkken gittim devlette de erkek denildi 😍
Hasret3449 Merve-metin hayırlısı olsun inşallah canım ama bizim karışmış 😄sonuçu merak içindeyim kontrolümüz ayın 2’sinde
Tazehamilee Fatmaacylnn 12 haftalıkken özelde bana da erkek dendi pazartesi kontrolum vardı devlet hastanesindeki doktorumuzda 15 haftalık Ken erkek dedi
Beyzadelibas Fatmaacylnn aynısını yaşadım özelde 12. Haftada erkek denildi 16. Haftada da devlette erkek dendi
Zezeb 13+3 üz bugün doktor erkek olabilir dedi ama oğlum var kız istiyordum :) sağlıkla gelsin tabi ama net değil bakacağız dedi :)
Nisa10 Hasret3449 17 haftalığım 12 de belli olmuştu 16 da kesinleşti oğlum olacak. Doğumumda inş 11 ocakta olacak ☺️
Merve-metin Hasret3449 hadi bakalım canım sağlıklı olsun sağlıkla dünyaya gelsinler cinsiyeti hiç önemli değil ☺️ 🤲🏻
Hasret3449 Rabiya2422 maşallah sağlıkla ol kucağına inşallah canım inşallah bizim de en kısa zamanda netleşir☺️
Evalynn Rabiya2422 hamilelik haftamız aynı sizinle ☺️ şubat görünüyor doğum. bn daha gitmedim tam net belli olsun istedim kontrole çok merak ediyorum
Merryy Hasret3449 haftaya perşembe kontrolümüz var 13 haftalık olucaz inşallah öğrenirim bende çok merak ediyorum 🙈
eliff4 Hasret3449 ikili taramada bana kız dedi doktor kendi doktorum çıkıntı görmüyorum ama kız demek için erken dedi değişmezse eğer şuan kız 🥰
Merryy Hasret3449 inşallah canım zor ikilemde kalmak banada oğlumda doktor ilk kız gibi ama sonraki hafta da erkek %100 demişti 😂