koza08 Aşılama sonrası progestan kullanıyorum. İçtikten bir saat sonra falan sarhoş gibiyim kafam bulanıyor resmen. Bu tarz bir yan etki gören var mı aranızda. Hap olarak kullanıyorum bu arada.
Guzelanne56 koza08 yapıyor valla ilk başladığım dönemler 3 ay boyunca ictıkten bir saat sonra bas donmesı yapıyordu resmen her ayağımdan kayıyordu sarhos gibiydım uyuyordum kullanalı 5 ay oluyor bünyem alışmış etkı etmıyor 😂
Eliff_gny koza08 evet yapıyor malesef ağızdan alınca bende sersemlıyorum sarhoş gibi yapıyor kafam böyle sallanıyor gibi oluyor gözlerim bi tuhaf oluyor
Gizemarslann koza08 doktorum gece yatmadan fitil olarak yapmamı söylemisti, ilaç seklinde icilirse ani tansiyon düşüklüğü ve bayılma yapıyormus, tekrar danışmanı öneririm fitil halinde yapınca hiçbir yan etkisi olmadı bende
Evrimnbe koza08 evet yapıyor bende kullandım uyku yapıyor ve sarhoş gibi oluyosun o yüzden hap içiyosan geceleri yatmadan önce içmeni tavsiye ederim ben öyle kullanıyordum
koza08 Guzelanne56 ay aynısı var anlayamadım ben de sarhoş gibi geziyorum arada yalpalıyorum anlayamadım ben de. 🤷🏼♀️
koza08 Eliff_gny evet kesinlikle benim de öyle oluyor ilk başta anlayamadım nedenini sonra dikkat ettim ilaç içtikten sonra oluyor hep. Sarhoş gibi geziyorum bir kaç saat 😂
koza08 Gizemarslann bilmiyordum fitil olarak değil hap olarak demişti. O yüzden öyle kullanıyorum. Tansiyonumu da kontrol ediyorum öyle hissettiğim zamanlarda normal çıkıyor hep. Anlmadım valla
koza08 Liimon doktorum ilaç olarak kullanmamı söyledi o yüzden o şekilde kullanıyorum. Başta anlayamadım da neyden kaynaklı olduğunu.
koza08 Evrimnbe akşamları geç içiyorum ama günde iki tane olduğu için birini de gündüz içmem gerekiyor. Çok enteresan valla nasıl bu kadar etkiliyor anlayamadım hiç.
koza08 Guzelanne56 valla inşallah alışır kafam çiçek gibi geziyorum. Yaya yaya konuşuyorum. Biri görse sarhoş zandedecek 😂😂😂😂
Evrimnbe koza08 doktorunuza söyleyin vajinal yolla alın o zaman çünkü günlük yaşantınızı etkiliyor bu hap
Prensiminannesiyim koza08 oral yolla alınınca sersemletir demişti doktor o yüzden ben vajinal yolla yapmıştım progestanı çalıştığım için sersemlik yapmasın dedim
koza08 Prensiminannesiyim benim hafif kanamam da vardı bu ay adetten sonra lekelenme şeklinde devam etti. Daha yeni geçiyor. Belki o sebeple ilaç olarak önermiş de olabilir. Bana hiç bir şey dememişti doktorum bu konuda