sutlukahve_ Sanem-a evet ben korkmuyorum doktor 3 ay korun en az demişti yinede test yaptım ama negatif ee adet de olamıyorum o günden beri tam çıldırmalik 😂bi kere de olsa ihtimal var test yap istersen
Sanem-a Kızlar ben bugün test yaptım cift çizgi cıktı aksamda doktoruma randevu aldım. Ancak folik asit 2 aydır kullanmadım kürtaj sonrasında. Acaba problem olur mu?
Ahsnmhmt ogul_can ben 2 ay üzerine adet olmuştum ogul_can ben iki ay üzerine adet olmuştum kürtajdan sonra bence endişelenme iki aya kadar bekle 🌸
ogul_can Erkekannesiiiii peki şuan kaç haftalıksınız ve her hangi bir sorun oluştu mu adet görmeden hamile kalmanın verdiği negatif bir etki
Erkekannesiiiii ogul_can yok herhangi bi sorun yaşamadık şu an 29 haftalıgim kanama falanda olmadı sağ salim alırım insallah