Ben 13. Haftada gittiğimde kendi doktorum izinliydi baska doktor yüzde doksan erkek dedi . 16. Haftada kendi doktoruma gittim net kız dedi 😊 suan 20 haftalığım ayrıntılı da kız olduğu netleşti . Bemce acele etmeyin 11 hafta cok küçük netleşmesi için, ama insan herşeyi çabuk öğrenmek bilmek istiyor 😊