Rosemihra Doktora, bebeğin duruşuna, usg cihazının kalitesine göre öğrenme ihtimali yükseliyo. Benim bütün arkadaşlarım 12.haftada öğrenmişti. Bende ikili tarama için gittim arada cinsiyette kaynadı valla bizi 11.haftayız diye 12ye çağırır öyle görür belki demiştik. Görünce diyolar 🥲