Lila ben de aynısını 22. Haftamda çektim tam 20 gün sürdü yatakta sağa sola dönmek ne mümkün yatamiyordum oturamiyordum tuvalete gitmek iskenceydi oturduğum yerden kalkmak muhteşem bir aci veriyordu çok kötü hissettim kendimi sürekli ağladım durdum eşim çok yardım etti gece uykulardan uyandı bacaklarıma masaj yaptı. Benimki kalçaya bıçak saplamasi.gibi tüm bacağa yayılan bir aciydi. Hemde 2 bacagimda aynı şekildeydi benimde bel fitigim var . Ne yaptimda geçti öncelikle kantaron yağının belime kkalcama bacaklarıma sürdü eşim havlu koyup belime kalcama özellikle utunun düşük ayariyla 10 dakika gezdirdi. Sonra 20 dakika oturdum 10 dakika evin içinde yürüdüm 3 gün bunu hiç aksatmadan canım yana yana yerimden kalktım oturdum. Ayaklarimda patik ve çorap kesinlikle terliksiz yere basmayin. Bacaklarimi hep sıcak tuttum 2 kat giyindim . Belime şal sardım . Ev soğuk diye sürekli elektrikli soba yaktık bacaklarıma doğru. Ve ayaklarımı sehpaya uzatıp bileklerimi ileri geri hareket ettirdim . Arkama beni dik oturtacak kadar bölümü rahatlatacak şekilde yastıkla destekledim. Ben böyle kurtuldum agridan. Şimdi hafif soğuk göreyim hemen sızlıyor yani çok dikkat etmek gerekiyor özellikle hamileyiz zaten bu ağrılarla hiç çekilmiyor. Şu an 35. Haftamdayim geçen yine ağrıdı hafif hemen kantaron surduk ve ütü ile sıcak uyguladık. Ben fayda buldum diye yazıyorum tüm ayrıntıları uzun oldu 🙈 Allah şifa versin inşallah sizde atlatirsiniz .