Lila bir haftadır ne çektiğimi bi ben bilirim bi Allah bilir öyle bi acı ağrı yok bende de bel fıtığı var 17 haftalık hamileyim çoraplarımı bile eşim değiştirdi eşofmanımı bile giymeye eğilemedim doktora gittim hiç bişey vermedi sadece parol ve ya minoset
Eşime masaj yaptırdım bol bol zeytinyağı ile 5. Gün geçti çok şükür 2 gündür biraz daha rahatım istersen deneyebilirsin