Rumay evet kesinlikle ama maalesef herkes bizim gibi düşünmüyor. Sırf ödenek olmadığı için bir çok bağımsız anaokulu 3 yaş sınıfı açmıyor, açamıyor.
Çünkü 3 yaş çocuğu diğerlerine göre daha fazla ilgi istiyor, yardımcı abla gerekli vs. Okul da tüm bunları karşılayamıyor milli eğitim de 3 yaş sınıfı açmayı kurul kararına bıraktığı için onlar da haliyle 3 yaş açmama kararı alıyor.Böyle olunca da çocuğu 3 yaşında olan aileler özel okullara mahkum ediliyor.
Buradaki bazı arkadaşlar bin lirayı vermek istemiyor kendilerince haklı sebepleri vardır ancak onlar bin lira vermiyor diye bizim gibi çalışan anneler minimum 15 bin lira verip özel okula göndermek zorunda kalıyor.