melektb ben MEB i arayarak şikayette bulunmuştum 3 yıl önce 375 liraydı yemek de yoktu, SET aldırdılar etkinlik malzemeleri boyalar aldırdılar,tuvalet kağıdı kağıt havlu sıvı sabun gibi hijyen malzemeleri aldırdılar ve her ay ödeme.. MEB ŞU CEVABI VERMİŞTİ
“ANASINIFI MECBURİ OLMADIĞI İÇİN OKULLARIN MAKBUZ KARŞILIĞINDA BAĞIŞ ADI ALTINDA ÜCRET ALMALARININ HİÇBİR SIKINTI YOKTUR”
YANİ mecburi olmadıkları için yollayabilir para verebilen göndersin mantığındalar