DidemAk iozenn Benimde ilk aşılama tutmadı şimdi 2. ye başlıcam bakalım her şer de bir hayır vardır canım hakkımızda hayırlısı olsun
Tazehamilee DidemAk DidemAk doktorunuzla her şeyi konusiyormussunuz yani nasıl bı yol cizdiniz aşılama mi tüp bebek mi yoksa ilaç kullanarak mi herşeyi sorun ben herşeyi soruyodum
iozenn DidemAk merhaba hayırlısı olsun hakkımızda dediğiniz gibi, dualarım sizinle inşallah tez zamanda hayırlısıyla haber alırsınız sizde🥹♥️
DidemAk Tazehamilee tabiii her şeyi konuşuyorum eşimin de benim de bütün testlerimiz yapıldı hsg filmi de çektirdim ben ama bir sorun çıkmadı henüz 1 yıllık evliyim tüp bebek için gerek görmediğini söyledi doktorum ilk aşılama tutmadı şimdi 2.yi deneyeceğiz hayırlısı bakalım
Tazehamilee DidemAk hangi ilaçları verdi tüp bebek için ben 1 sene bekledim aşılamadan sonra kalırsam diye ama olmadı ikinciyi denemedm 1 sene sonra tüp bebek denedik oda olmadı şimdi kendinden hamile kaldım saglikliyiz zaten tüp bebegi hemen yapmiyolar
DidemAk Tazehamilee tüp bebek için gerek duymadı tüp bebek yaptırmadık biz aşılama yaptırdık onun içinde 5gün letu kullandım çatlatma iğnesi vuruldum sonrasında aşılama yapıldı.
Tazehamilee DidemAk en son ne zaman asilam oldu ve bidaki ne zaman olucak ara verdi mi doktor kendini toparlaman icin
DidemAk Tazehamilee ilk aşılamam 31 temmuz da oldu bu 2. de büyük ihtimalle bu ay sonuna denk gelecek ama ara ver demedi dün adet oldum 5.gün yine ilaca başlıcam tahmini 27 28 ağustos aşılama olur diye düşünüyorum
tatlibebegim_ Ftmn123- özellerde evet ama ben üniversite hastanesinde yaptırdım aşılama için ayrı ücret vermedim sadece kullandığım iğnelere para verdim
Ftmn123- tatlibebegim_ ben Kayseri şehir hastanesinde yaptıracağımda merak ettim paralımıki bize rahim filmi içinde sıra gelmiyor gün vermiyorlar maalesef.
tatlibebegim_ Ftmn123- aşılama için gün verilmiyo adetliyken iğne veya hap kullanacaksın yumurtalarını büyütüp belli olduğunluğa gelince çatlatma iğnesi olup 36 saat sonra aşılama oluyosun benim 2.de tuttu bebeğim 4 aylık olcak, ilk aşılamam tutmadı
Ftmn123- tatlibebegim_ kız yok benden rahim filmi istendi gün vermiyorlarki bana ondan sonra aşılama diyorlar.
tatlibebegim_ Ftmn123- yaa rahim filmini mutlaka çektir gerekirse özelde çektir ben rahim filmi çekilmeden aşılama oldum negatif oldu tutmadı
tatlibebegim_ Ftmn123- belki tüplerin tıkanıktır tüpllerinin açık olduğundan emin olmaları lazım ben doktorun azizliğine uğradım tutmadı aşılamam sonra rahim filmi çektirdim 2.aşılamamı oldum tuttu