-av41 Aysenurtkn aayyy aynı durumdayım , değerim 2200 dü , 5+3dük , kese görünmedi , yarın gidicem bakalım inşallah görünür , sağlıklı bir gebeliktir , inşallah da sağlıkla kucağımıza almak nasip olur
Aysenurtkn -av41 aminnn inşallah canmm. Çok korktum çok şükür sağlıklıymış.insallh seninde sağlıklıdr güzel haber alırsın inşallah 🙏
Babyandmoms Kızlar 7 haftalığım beta bugün 4 bin küsür bi kaç gündür hergun gidiyorum kese yok vajinalde bakıldı normal karından da bakıldı kese yok diş gebelik bulgusu da yok dedi doktor beta güzel düzenli artıyor ve Rahim duvari kalinlaşman çok güzel bunlar diş gebelikte olmaz dedi çok korkuyorum