Bestmomnur yani aşırı bi tepki vermem ama ne gerek var ki ne alaka yani anlamıyorum zaten babanın soyadını alıyor bırakta anne istediği ismi koysun neyse ki eşim hiç karışmıyor hatta 29+6 yım ve kızımıza isim seçemedim diye eşim doğmadan bi isim seçeyim diye sürekli isim önerip duruyor ama ben çok kararsızım..