Benzegul Bestmomnur benim eşimde kendi ismini koymak istıyor bende hayır diyorum şu an bi mücadele halindeyiz umarım diretmez
Booksandcats Biz kayınbabamın ismini koyduk 2. İsim olarak da eşimin ismini koymayı çok istedim hem dedesinin hem babasının adı olsun dedim ama eşim istemedi. Bebek sizin bebeğiniz kararı verecek olan da sizsiniz hem annenin hem babanın ortak karar vermesi gerekiyor düşüncesindeyim 🥰
Bestmomnur Booksandcats kayınbabamın ismini koymak istemem zaten eşimde teklif etmedi o hakkını kendi adında kullanıyor 🫣😁
ykaya18 Ben eşime çok düşkünüm valla kendi ismini isterse ana isim değil belki ama ikinci isim ya da göbek adı gibi yapabilirim, aile büyükleri demediği müddetçe sorun yok benim için.
Mommmmy Ben kendim eşimin ismi olsun istiyorum eşim istemiyor 🙈 eşimi çok seviyorum aynı onun gibi bir erkek evlat doğurmak nasip olsun inşallah 🙏 benm için harika bir fikir keşke benim eşimde istese
Bestmomnur Benzegul sen eşittir ben ille kendi ismim diye tutturdu. İsmi kötü değil ama. O doğmuş büyümüş başka bir isim istiyorum. Birde ismini koyduğun kişinin kaderi de o kişiye aktarilirmis falan ay delircem
perihankrkya Bestmomnur benm esimde şakasına ismimi koycam demişti bende sana sinirlendiğimde sesinle sana bagiricama gore cocukta kendi üstüne alinip korkacak travma sebebi olacak dedim bidaha şakasını bile geçirmedi zaten çocuğumun adi da belli 😂
Momybaby Bestmomnur koymak isteme nedenlerini anlamıyorum. Bırakın bebek kendi adıyla , yeni adıyla yaşasasın. Etrafımda bi kadın arkadaşım bunu yaptığını gördüm şok oldum🤷🏻♀️
Bestmomnur Momybaby sebep şuymuş bizim çocuğumuz büyüyünce bizimki dede olacak ya kimse ismini koymazmış o yüzden bu işi kendi halledecekmiş🤐🫡
Kara22 Bestmomnur versin benim için sıkıntı olmazdı çok seviyorum çünkü eşimi ondan Bi tane daha olsun isterdim 🥰
Momybaby Bestmomnur ay canım bilemedim, eğer senin içine sinerse hoşuna giderse koy tabii kimseyi dinleme 🌸
Booksandcats Bestmomnur ben çok severek isteyerek koydum öz babamdan daha çok baba oldu bana sağolsun 🤭 ben de eşimin ismini çok istedim Can ismi asla kabul ettiremiyorum 😅