58Vildan Ocak 13 ♥️ 18+4 haftalığız bu haftalarda kilo alan var mı? Bu hafta iştahın açıldı tutmaya çalışsam da olmuyor. Geçen hafta gittiğimde hiç kilo almamıştım
Ulku2106 58Vildan 18+3 1 ay öncesine kadar 3 kilo aldım ama 1 aydır diyetisyenle ilerliyorum henüz veremedim ama 1 aydır hiç kilo almadim 😂
Pelinaltnl 58Vildan bende aynı haldeyim bu haftaya kadar sıfır iştah-4 kilo ile gidiyordum bulantilardan bu hafta bulantı gitti ve her aç hissediyorum genelde 1 öğün veya 2 öğün beslenen ben dün 3 veya 4 öğün besledim 😅
2bebekanne Hulyaavci Benimde 1 Ocak gözüküyor ama sezeryan diye erken alırlar heralde ☺️ zaten biran önce doğsun tabi sağlıkla ama çok zor geçiyor😌