frdvsntrk sağol canım benim inşallah seninde tez zamanda geçer de rahatlarsın 🙏🏾 Baş ağrısı çok kötü gerçekten kendi kendine de geçmediği için daha da zorlaşıyor😓 boşuna öyle demiyorlarmış çok doğru ama ne çekersek çekelim yine de katlanma gücü veriyor rabbim işte analık böyle bir şey demek ki 😊