frdvsntrk ben varım hamileliğimin 4. Ayını baş ağrısıyla geçirmiştim tamı tamına 1 ay boyunca başım o kadar çok ağrıyodu artık yüzümün kemiklerine elimle dokunamıyodum kulağıma dişime vuruyordu ağrısı o derece doktora gittim oda yanlızca parol kullanabilirsin yapacak bişi yok dedi bende bebeğime kıymadığım için bir ay boyunca katlandim Rabbim seninde yardımcın olsun kuzum çok zor şuanda 26+2 deyim ve bel ağrıları başladı her ay bi yerim de bi sorun 😄