Emine-tfk benimde haftaya salı günü kontrolüm iki hafta önce yolundaydı herşey rahim kısalığı aynı 23-24 mmdi en son. 29+4 olduk çok hareket yapmıyorum ama biraz da saldım mutfakta 15 dk vakit geçiriyorum geliyorum yatıyorum bi süre sonra evin içinde ufak bişey yapıyorum önceki gbi değilim açıkçası şekerimi de bir hafta ölçtüm yazdım dahiliyeye gösterdim insülin gerek yok bu şekilde devam dedi alıştım artık ama bazen kaçamak yapıyorum 😅