[silindi] Tlyysf bebeğim ve benm için hayırlısı sağlıklısı hangisiyse Allahın izniyle o olsun istiyorum inşallah rabbim darda bırakmaz
Handeyildiz10 [silindi] her doktor o riski almıyor maalesef. Şuan zaten normal doğum pozisyonunda ama mecburen sezaryene alacak doktorum🙏🏻
1PrensAnnesi___ [silindi] Aynı benim kafadansınız.😅Bende normal istemiyorum inşallah sezeryan olacak bir sebep çıkar