_Ozgee_ benim kizim basak. Sakin biraz Mizmiz ve cokta nazli takintili 4 yasinda. Haftaya da oglum dogacak insallah. Oda basak olacak. Erkegi nasil olur bilmiyorum ama aslan burcundan daha iyidir diye dusunuyorum. Kayinlederim ve kiz kardesim aslan. Zorlar gercekten. Yanlis bile olsa vazgeciremiyorsun fikrinden.