Cuma günü 38 hafta oluyorum. Sezeryan doğum yapacağım. Ama aslan burcunu çok kınadım. Ve başıma geleceklerden korkuyorum. Bir hafta daha beklersek çocuk başak burcu olacak. Hoca kilo alması azaldı diye beklemeyelim cuma alalım dedi ama istersem haftaya da alabilirmiş. Sizce ne yapmalıyım?