143i53 Yok genelde her ay oluyordum ama sene birkez iki ay olmadığı oluyordu ramazan başında ve sonunda oldum en son sonra iki ay geçti dedim yine o dönem galiba sonra sıcaklar bastırdı dedim ondan uzadı üç ay oldu uzadıda uzadı en sonunda eşim test aldı yaptım anında iki çizgi dedim yok artık birde çok iddaalıydım ben anlarım kendimi bilirim diye haha😅16 haftalıkken test yaptım 18 haftada doktora gittim oda şaştı iyiki doğmadan geldin dedi ultrasonla bakarken büyümüş bile bak dedi hala inanamıyorum aslında 😅