Deletedmom_115 Canım ben şu an 35+4 teyim ve toplam 5 kilo aldım hamileliğimin en başından beri hatta bu 5 kilodan 2 sini son trimesterda aldım. Ama gel gelelim diyabetim var. Şeker yüklemesi sayesinde öğrendim. Yükleme yaptırmasaydım asla anlamazdım çünkü zerre kadar belirtim yoktu. Şu şeker yüklemesini öcü gibi görmeyin. Tatlı yemem olur biter diye de düşünmeyin çünkü çoğu gıdada zaten glikoz var. Diyabet hastalığı da bu zaten. Normal gıdalarda bile şekerin aşırı yükseliyor. Azıcık glikozu bile vücut tolore edemiyor.
Ki bu şeker yükleme testi kötü bişey olsa zaten kimse bunun sorumluluğunu almak istemez. Herhangi bir komplikasyon durumunda davacı olursanız başlarının ağrıyacağını biliyorlar çünkü..
Benim diyabetim yüzünden -ki doktor ve diyetisyen takipliyim- bebeğimin kilosu alt sınırda, az da olsa gelişim geriliği riski var, aşırı dikkatli olmam gereken bir döneme girdim öyle söyleyeyim..
Bence doktorunuzu dinleyin.. Sağlıklı günler