zmz5857 Gulsumee maşallah umarım olmaz🥰zira ben Ali Rıza bey gibiyim sadece tekerlekli sandalyem yok😂
motherbaby_ Gulsumee biz 25. Haftadayız hala yok bende canım herkesin bir olmuyor ama duyduklarımdan bildigim kadarıyla sonlara dogru olanlar olmuş bide sakın kimseye söyleyip nazar etme kendini ben hep söyledim sonra hep birşey oldu arkasından şimdi şükür şükür diyip geçiyorum
Moonfaced Gulsumee Benim ilk hamileliğimde olmuştu ikincide ne mide bulantısı ne tiksinme hiç bişey olmadı bence sevinmelisinn
mmedinestlms Gulsumee genetik oluyor canım benim annemde öyle hamileyken bulantı falan olmuyormuş iki gebeliğim de de çok şükür bulantı olmadı ilkte sadece mide yanması oldu şuan bunda Bir şey yok çok uyumak dışında 😄kendimize nazar etmeyelim sıkıntı Yok
Queen3524 Gulsumee Bende dün post açmıştım hiç belirtim yok ne kasık ağrısı ne göğüs ağrısı birde hiç kusmadım 9 hafta boyunca. Bugün sabah ilk kez kustum nazar değdirdim kendime 🤣🤣 Sizde kusma dışında belirti ne var
cLearQueen Gulsumee 30. Haftadayım 1 kere midem bulanmadı. Annemin teyzemin ananemin de bulanmamis genetik diye düşünüyorum
Ahmerrr 2.gebeligim benim de hiç bulantim olmadı şaşırıyorum ilk gebeligimde ilk 3 ay konuşamıyordum bile ağzımı açtığım anda bulantı başlıyordu çok şükür diyorum şuan da😄
Busra-0760 Gulsumee 14+3 mide bulantım çok oldu prillam kullanmasam sürekli kusuyordum yavaş yavaş kendime geliyorum Bence çok iyi bir durum 👍
18082018 Gulsumee ben ilk 6 ay mide bulantısı bilmedim yaşamadım son aylarda yaşadım her hamilelikte farklı bence değişebilir