Gulsumee Merhaba 3. Aya girmeme 1 hafta kaldı ve hiç miğde bulantım olmadı hala da olmuyor genelde 1. Trimester da oluyormuş ama bende olmadı normalmidir
blackberry118 Gulsumee şşşt nazar edeceksin kendine. Mis gibi hamilelik ne. Güzel tadını çıkar bulantı iğrenç bisey.3 ay kendimde değildim.
myangelson Gulsumee onu bilemeyiz zaman gosterir. Çünkü burada ilk aylar bulantı yasamayip sonradan başlayan kisiler de okudum. Veya hiç mide bulantısı olmayanlar da oluyor
18082018 Gulsumee ben ilk 6 ay mide bulantısı bilmedim yaşamadım son aylarda yaşadım her hamilelikte farklı bence değişebilir
Teacherr Gulsumee ben de aynı durumdayım , ilk bebeğimde çok bulantım vardı. Her gün rabbime şükrediyorum 😅
dika Gulsumee benim ki de hiç olmadı takı 16.haftama girene dek 16 oldum mide bulantım oluyor afedersiniz kusuyorum sabahları neden öyle oldu anlamadım bazıları saç çıkıyor dedi bildiğim kadarıyla saç çıktığında mide yanar bilmiyorum artık
Charlzey Canım illa olacak değil ya. Benim üç hamileliğimde de kokudan da etkilenmedim midem de bulanmadı
ezooezz Bulantı olmak zorunda değil ki ya da baş dönmesi vs ne güzel işte tadını çıkarın. Benim de hiç bulantım olmadı 30.haftaya gitmek üzereyim.
babyUras_ Gulsumee ilk gebeliğimde ne mide bulantım ne bi ağrım oldu . Şuan ikinciye hamileyim mide bulantısı ara ara ağrılar herşey var maşallah 😂 o yüzden mide bulantısız bir gebelik cok iyi 😂
busraburakefe İlk gebeliğimi 24 yaşımda hiç sorunsuz bulantısız geçirdim. Bence vücut ne kadar gençse ve sağlıklıysa o kadar sorunsuz oluyor. Ama bu seferki gebeliğimde hem yaşım ilerledi hem kilom var eskisindeki gibi değilim hiç
Niloyaaaaa Gulsumee çok normal herkesin bünyesi farklı sonuçta benimde hiç mide bulantım olmamıştı 35 haftalık olduk bile ☺️