ftmhnm Hayırlı olsun canım benimde son adet tarihim 12 temmuz dün doktora gittim beta 1818 çıktı. Ultrasonda göründü kesemiz çok şükür
Crnklcc ftmhnm hayırlı olsun sağlıkla gelsin. Benimde 12 temmuz ağrılarınız oluyo mu sol kasık ağrısı özellikle ya da regl ağrısına benzer
EsraOzsusam Ecemesen merhaba ben 5.5 haftalık hamileyim tek kese gördü doktor. Haftaya bidaha gitcez. Dünde saglık ocagına betahcg testide yaptırdım diğer kanlarla birlikte. Betahcg 17.000 küsür çıkmış. Bir kese daha oluşma ihtimali var mıdır
Ecemesen EsraOzsusam hiç bilgim yok ki benımde ilk gebeliğim benımde beta 1578 cıktı doktor daha kucuk dedi kese gözükmedi 10 gun sonra gel dedi