Nznks Cansugamze_ bende 36 olacağım tabi Dr kendi önerdi😅 bizde kabul ettik eşimle vallahi stres yine tüpler bağlıyken daha az bir ihtimal oluyor diğerleri gibi değil
12betul Cansugamze_ tatlım yaşın çok küçük ama 3 çocukta az değil rabbim tırnaklarına taş değirmesin inşallah .. devlet kesinlikle yapmaz . Bende 32 yaşındayım 3. Gebelik bende bağlatacağım nasip olursa özel takipliyim sorduğumda 26 yaşında da olsan bağlarım demişti .
Cansugamze_ 12betul çok teşekkür ederim ❤️😔 bnmde zaten umudum yok gibi devletten, olmazsa spiral taktırcam 😔❤️Allahım evlatlarını sana bağışlasın❤️🤲🏻🌹çok saolun
Tugbaaonal 28 yaşındayim 2.cocuguma hamileyim devlete gidiyorum sorduğumda yaş sınırı falan demedi eşinin imzası olursa bağlariz dedi
nazli_bebegimm Cansugamze_ ben de şuan öyleyim korunmadım korunuyorum zannetmişim ama dün 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim birde bebeğim 4 aylık çok çok korkuyorum ağlıyorum ama psikolojikmen ağlıyorum
Cansugamze_ nazli_bebegimm ahh yaa kıyamam sana daha diğeri küçücükmüş❤️❤️🤲🏻🤲🏻Ama olsun Allahım güç kuvvet veriyor bir şekilde büyüyorlar hiç sıkma canını korkma üzülme ağlama olur mu❤️
MerveA7 Cansugamze_ 2. gebeliğim doktorum yaşımı sordu 22 dedim 30 olsaydı tüplerini de bağlardık demişti 🙃
merve_89 Devlette 30 yaştan sonra baglatiliyor.35 yaşındayım bende korunma yöntemlerinin hiçbiri işe yaramıyor 3.gebeligim baglaticam tuplerimi
Benimminikim Cansugamze_ bende 25 yaşındayım 5 yaşına girecek ikizlerim var şimdi tekrar hamileyim sağlık ocağındaki ebe eşinin imzasıyla bağlarlar demişti