Cansugamze_ Kızlar yaşım 23 kasımda 24 olacağım 3. Çocuktan sonra tüpleri bağlıyorlar mı acaba yaşdan dolayı yoksa yapmazlar mı
Mervesoku Cansugamze_ merhaba 30 yaş altına bağlama yapılmıyor diye biliyorum ama yine de sorun siz.. ben 32 yaşındayım 3. Gebeligm ve bağlatacağım☺️
Minnosaannee Cansugamze_ devlet hastanesi 30 yaş altı yapmıyor. Fakat özelde yapıyorlar diye biliyorum . O değilde sen bu kadar erken yaşında 3 çocuk nasıl yaptın kuzum bedenine yazık
babyUras_ Cansugamze_ ben bugün hastanede duydum doktorun odasında . Kadının 4. Çocuğuymuş 28 yaşında bağlatmış . Ama devlettemi yaptirdi yoksa özel mi bilmiyorum . 24 yaşa yaparlar mı bilmiyorum . Ablam 30 yaşında o bağlatmak istedi devlette bağlamadı doktor .
Cansugamze_ Minnosaannee ne diyim ki erkenden evlenince işte böle oluyor hep benim hatalarım korunmadım bilemedim ❤️
Sibel3434 Bende 28 yaşındayım bende düşündüm aslında 30 yaştan küçük olunca özellerde eş imzası olunca baglatılıyor dedı Doktor’um imza atarsa eşin baglarım dedı
glycnkrt Cansugamze_ özel takipliyim. 26 yaşındayım. tüplerimi bağlatmak istiyorum dedim bağlarız dedi. eşin imza atması yeterli dedi. tabi ekstra ücrete giriyor. devlet hastanesini bilmiyorum o konuda bilgim yok . yaşınız kaç olursa olsun eş imzası şart
Moon_Mom Cansugamze_ iyi yaptiniz bence, çocuk pismanlik değildir, hep çocuk kalmayacaklar, büyüyüp kocaman olucaklar, sizde genç anne olarak yanlarında olacaksınız 🥰 Allah güç kuvvet versin☺️
Minnosaannee Cansugamze_ olacağı varmış demek ki yaşın daha çok genç başka türlü korunsan daha iyi olmaz mı senin için ? Allah kolaylık versin bağışlasın yavrularını 🥰
nazli_bebegimm Cansugamze_ ben de şuan öyleyim korunmadım korunuyorum zannetmişim ama dün 6 haftalık hamile olduğumu öğrendim birde bebeğim 4 aylık çok çok korkuyorum ağlıyorum ama psikolojikmen ağlıyorum
Cansugamze_ Moon_Mom yaa çok teşekkür ederim ❤️ Pişman asla değilim sadece yetememekten korkuyorum her zaman arkalarında yanların da olacağım yorumunuz tebessüm ettirdi Allah razı olsun ❤️🙏🏻🥰
Moon_Mom Cansugamze_ bende genç anne oldum 20yasimda ilk çocuğumu aldım kucağıma, şimdi 27 yaşım var 3cüyü bekliyoruz Allah güç veriyor gerçekten, hiç merak etme yetersin daha gencecik annesin🌹
Cansugamze_ Minnosaannee Amin hepimizin evladını bağışlasın Allahım❤️🤲🏻 Bnde öle diyorum artık sağlıklı olsunlarda gerisi mühim değil 🥰❤️
Cansugamze_ Moon_Mom Allahım yavrularını sana bağışlasın ❤️🤲🏻 Ya inşallah çok teşekkür ederim ❤️Allahım hepimizin yardımcısı olsun ❤️
sedefyrs1101 Bende 26 yasındayım 3.çocuğuma hamileyim devlette olacak doğumum bu konuda bende merak ediyordum yapıyorlar mı diye ama 3.çocuktan sonra yapıyorlar mış galiba öyle duydum doktoruma sorcam bende umarım yapar🙃
Nznks Cansugamze_ bende 36 olacağım tabi Dr kendi önerdi😅 bizde kabul ettik eşimle vallahi stres yine tüpler bağlıyken daha az bir ihtimal oluyor diğerleri gibi değil
CeylanAk Benimde yaşım 29 bu kontrolümde doktora sordum bağlatmak istediğimi 4.bebek üçüncü doğumum olacağı için oda bunu onayladı sadece eş imzası gerekli olduğunu söyledi