Nzziss Prnssm0 kesinlikle çok haklısın telaşlanmakta ben de çok ağladım çok yıprandım 20 kg aldım bebeğim kilo alsın diye ama hep ben aldım o gram gram aldı ya da almadı 😅 Şimdiki aklım olsa hiç öyle yapmazdım sen de içini ferah tut🙏🏻
Aieskocaak Prnssm0 inşallah bi problem yoktur canım içini ferah tut diğer şeyleri normalse kiloyu dışarı çıkınca da alır 🌹
Prnssm0 Aieskocaak bu soruyu yazdığımın ertesi günü doğum yaptım bir anda sancım başladı oysaki daha 1 gün önce kontrolde sancı bile yoktu 2300 gr doğdu ama allaha çok şükür çok sağlıklı 🥹🥹
Aieskocaak Prnssm0 yaa maşallah canım çok sevindim senin adına darısı bize inşallah bugünkü ölçümlerde bizimkide 2650 olmuş 10 günde 100 gram anca almış doktor bi sıkıntı yok şuanlık kilosu iyi dedi ama insan illaki tedirgin oluyo hiç küveze falan girmedi dimi
Prnssm0 Dilekulgtt bu soruyu yazdığımın ertesi günü doğum yaptım bir anda sancım başladı oysaki daha 1 gün önce kontrolde sancı bile yoktu 2300 gr doğdu ama allaha çok şükür çok sağlıklı 🥹🥹
Prnssm0 sltn2686 bu soruyu yazdığımın ertesi günü doğum yaptım bir anda sancım başladı oysaki daha 1 gün önce kontrolde sancı bile yoktu 2300 gr doğdu ama allaha çok şükür çok sağlıklı 🥹🥹
Prnssm0 Aieskocaak benim de 2800 çıkmıştı 2300 doğdu ama girmedi çok şükür sağlığı yerinde o yüzden canınızı sıkmayın
RukiyeeeeeeAG Prnssm0 Çok takma bana da aynısını demişti başka bir doktora gittim hiçte öyle bir şey yok dedi
Prnssm0 RukiyeeeeeeAG 2300 doğdu maalesef 500 gr fazla göstermiş ultrason ama çok şükür sağlıklı küveze hiç alınmadı 🌸