blackberry118 Fhayaturkmz gerek var mı? Yani acele etmek doğru gelmiyor bana. Bu yüzden 8.hafta gittim ilk muayeneye. Büyüdüğünde zaten görünüyor. Sağlıksız bir durum olsa belli eder ağrı siziyla. Avrupa’da ilk trimesterda ve ikinci trimesterda birer muayene varmış biz paniğiz biraz. çok sık gidiyoruz.
nazel123 Ben gittiğimdede göremedi alttan muayene ile baktı doktorunuza güvenin bir şey olmaz Allahın izniyle. Eğer kese oluşmamış olursa falan dış gebelik riskin var o daha tehlikeli bir durum tüplerini kaybedersin demişti doktor Allah korusun
zgeDenizKaramanAtmaca Fhayaturkmz ben geçen hafta 5+3 de gittim karından göremedi zaten mecburen alttan bakılmıştı. hiç sorun yaşamadım benmde korkum vardı ama dr sorun olmayacağını söyledi.
twinsmom__ Fhayaturkmz ben tüp bebekle hamileyim kan testinden 1hafta sonra gittim doktora o zaman vajinal baktı anca görebildi doktorlar da eminm zarar vermek istemez Şuan 28.haftamdayım servikal kısalığım var yine vajinal muayene etti🤷♀️ Ben bi sorun olacağını düşünmüyorum
denizleo09 [silindi] 39 çıkmıştı doktor uzun bile dedi ama en son noldu bilmiyorum cuma günü gideceğim kontrole
Ymom Fhayaturkmz benim kese görünmüştü ama doktor alttan muayene etmek istedi yine de çok şükür bir sorun olmadı
mickey Fhayaturkmz Gebeliğin başında yaklaşık 2 ay kadar her gittiğimde alttan muayene etti hiç bir zararı yok dedi doktorum. Çevrendeki insanlar doktor değil onlara değil tercih edip gittiğin doktoruna inan ve güven. Ayrıca ilk zamanlar kalp atışı hemen duyulmuyor alttan muayene edince ritim şeklinde görünüyor attığı. Ve biz bi de tüp bebeğiz. En çok benim tedirgin olmam gerekiyor ama olmadım doktoruma güvendim her zaman. Şuan 34 haftalığız.
rumikaa Fhayaturkmz bence yaptırma zaten görünmezse 1 hafta sonra kesin görünür bana vajinal muayene riskli geliyor
Bir_nazenin01 Fhayaturkmz bende cuma günü görecem inşallah 5+3 olacaz ultrason resmini paylaşırmısın Can’ım 🥰
Miross0114 Fhayaturkmz ben malesef iki gebeliğimide sıkıntılı geçirdiğim için inanın ki ikisindede öğrendiğimdeb doğuma kadar hep alttan muayene oldum olmak zorunda kaldım daha dogrusu ama tehlikeli birşey olsa neden doktorlar alttan muayene etsin diye düşündüm hep
Nananan Fhayaturkmz ben yaptırdım kese bebek vardı kalp atışını duymak için alttan muayene etti bence yaptır ne olacak ki doktor sonuçta seni bebeğini tehlikeye atacak birşey yapmaz
Fhayaturkmz Bir_nazenin01 Bir_nazenin01 paylaştım aslında profile bak istersen hatta ilk his keseden cinsiyet tahmini bekliyoruummm🙈 inşallah sende sağlıcakla görürsün keseyi🌸