Tgb_smh zlemceylan canım 7 sinde olmuşsun benimde böyleydi o günü değerlendirdim suan hamileyim, herkeste koyuluk aynı olmuyor
zlemceylan Dilekulgtt dün böyle regl olacak gibi bir ağrı vardı hafiften benim pek ağrım olmaz zaten ama çok hafif sayfaya da sorduğumda piklik olmamış deyince hevesim de kırıldı tekrardan yazdım bi 😔
Dilekulgtt zlemceylan allah allah nasil olmamis kac gundur yumrtlaman uzun sürmüş dunde catlamissin vallahi bence oyle illa asiri koyu olmasi gerekmiyo benim bile asiri koyu olmuyordu sıkma canini guzel dusun guzel olsun insallah guzel haberler alirsin bu ay bence birak artik yapma test
zlemceylan Dilekulgtt tekrardan yazdım bi 9 unda sormuştum güncel bir bakmış olur hem yeni aldığım testlerin rengi de zaten biraz daha açık gibi diğerleri gibi değil alttaki ikisi belli de oluyor zaten ayy evet bıraksam mı diye düşünüyorum strese giriyor insan
zlemceylan Tgb_smh 7sini değerlendirdik fakat bundan 2-3 gün öncesinde 2 gün kadar kahverengi açık pembe gibi akıntım oldu ben yumurtlama akıntısı diye düşünüyorum sizde böyle bir şey yaşadınız mı
zlemceylan Tgb_smh anladım bendeki o şekilde değildi böyle peçeteye silince geliyor günlük pede hafiften bulaşıyordu
Tgb_smh zlemceylan bak canım benim ovülasyonda 7. Gün diğer günlere göre koyu çıkmıştı o günü değerlendirdim sonra zaten erken gebelik testiyle öğrendim, seninde koyuluk rengin hemen hemen aynı bence gebe kalmış olabilirsin
cansu_dgn Tgb_smh adet biter bitmez test yapmaya başlamış mıydınız benimde tam pik olmuyor da merak ettim