Aytacc Qizlar men 31heftelik hamileyem 1 2gun evvel bir defe qarnimin asagsinda sanci oldu. Bir saniyelik. Bu gun coxalibdi. 3 4defe oldu gun erzinde. Acilisim olmaz? 1saniyelik gelir gedir
Sara Aytacc Dogus sancısı deyırlerkı ne vaxt hıss elıyırsen ele bılkı sıdık kıssevın ustu agrıyır oralar agrıyanda olur.Berke qebızlıyın falan var ondada sancılar olur
Sara Alievabl Yox ay qız men hec cınsıyyet oyrenımıreem Mende bır usag dusuk olmusdu deye ne adla maraxlanıram nede cınsıyyetıyle tekı Allah qucagıma almagı nesıb elesın.🙏🙏🙏🙏
Aytacc Sara mama deyir olan seydi. Menede maraglidi hamida olur o sanci bu heftelerde. Erken dogus coxalibdi deye adam qorxud
Alievabl Sara men aybawiya yaxin uwaga qalmiwam ona gore hele duwmeyib hekimim dermanla bagli bir wey demeyib dedi 1 hefteye gelersen o vaxta insAllah duwecek sende sagsalamat qucagina alasan
Milashka Arzumehemmed Salam beli ozundeyik Burda Azerbaycanli hekime dusmusem coxda raziyam.Siz gelsez hansi terefe geleceksiz?
Arzumehemmed Milashka indi yoldasim yanimda deyil.mende ilk defe olacam orda tanimiram .sorusub yazacam.