Ulya Naz orda yaxshi hekimler var,Alik dokdor da ela hekimdi,hee 8 aydasan sen,uje az qalib sende😍bebisihivi gormeye😍 qizdi ya oglan ?
Naz Ulya aha Alik doktoru da eşitmişəm. Qızdı bizimki. Xanım görəy nəvaxt gəlir))) məni day nə hallara salır
Ulya313 Sara he lap yaxsi sag salamat insaAllah. MEN Rena Qedimovanin yanina gedirem insaAllah dogusda da o olacaq
Arzumehemmed Milashka salam necesiz.Moskvanin ozunde oluruz.mende insaallah moskvaya gelecem yoldasimla. bilmirik hansi xestexanaya hansi hekime gedeceyik.
Milashka Arzumehemmed Salam beli ozundeyik Burda Azerbaycanli hekime dusmusem coxda raziyam.Siz gelsez hansi terefe geleceksiz?
Alievabl Salam qizlar men texmini 3 hefteliyem hele bebiwim yol gedir matkada oturmayib sebrsizlikle gozleyirem
Alievabl Sara aha cox tezedi gozumu yumum acim qarnim boyusun ele hevesliyem hiss etmek istiyirem artiq)))
Sara Aytacc Hamıda eynı artırmırki bezen ele qadınlar olurkı 24 heftedı 950 qramdı usag heftesındem boyukdu.En gozelı az az artmagıdu onda normal kılo da dogulur texmınen 3 kilo 400 qram falan olur.Axır ayları onsuzda kokelır.Menım tanısım var ıdı onda 26 heftede 1kilo 500 qram falanıydı usag dıyete yazmısdılar qızı
Sara Alievabl Caan ınsallah qısmet olar.Matkaya dusssun ınsallah yeqınkı derman vererler sene tez dusmeyı ucun.Ondan sorada 7 heftesınde uzı sora qan analızlerıne baslayarsan
Alievabl Ad secen olub ?? Oglana secmiwem qiz olsa amma bilmirem hec bir ad ureime yatmir camaat axirinci ayi secir men uje indiden bawlamiwam😃
Sara Alievabl Yox ay qız men hec cınsıyyet oyrenımıreem Mende bır usag dusuk olmusdu deye ne adla maraxlanıram nede cınsıyyetıyle tekı Allah qucagıma almagı nesıb elesın.🙏🙏🙏🙏
Alievabl Sara men aybawiya yaxin uwaga qalmiwam ona gore hele duwmeyib hekimim dermanla bagli bir wey demeyib dedi 1 hefteye gelersen o vaxta insAllah duwecek sende sagsalamat qucagina alasan